1- شرط اول برخورد کارکنان با ارباب رجوع آنست که با رویی گشاده با او برخورد نماییم، حتی در سلام کردن از مراجعین سبقت بگیریم و با چهره ای بشاش از آنان احوالپرسی کنیم چرا که اینگونه برخوردها باعث می شود ارباب رجوع حتی اگر کارش انجام نشدنی و یا بدون جواب باشد از این که مورد احترام واقع شده است، با رضایت کامل اتاقمان را ترک کند. در واقع یک تبسم کافی است تا احساس محبت و صمیمیت را در مراجعین به وجود آورد و اصولاً برخورد خوب با هر ارباب رجوعی همیشه خاطره خوبی در Data Mining (داده کاوی)
وقتی با انگیزه و پر انرژی هستیم
رمز برتری عالم بر عابد از نگاه سعدی
ارباب ,برخورد ,رجوع ,مراجعین ,واقع ,ترک ,ارباب رجوع ,با ارباب ,در واقع ,واقع یک ,کند در
درباره این سایت